18 Temmuz 2018 Çarşamba

AGE OF EMPİRES 2 HİLELERİ (RESİMLİ)(BASİT)(ANTİ MİSAFİR ÇOCUĞU)

Eve gelen misafir çocuğuna veya okuma bilmeyen küçük kardeşine hile yazmaktan sıkılanlar için hizmetinize sunuyorum . Kopyala yapıştırı öğretirken kolay gelsin :)


marco

polo

aegis


lumberjack


cheese steak jimmy's


robin hood


rock on


HOW DO YOU TURN THIS ON

17 Temmuz 2018 Salı

2018 EN İYİ 8 ANDROİD OYUNU :

Arkadaşlar öncelikle belirteyim ki bu benim kendi listem google play store'un veya herha gi bir sitenin "en"leri değil. Şimdi hemen listemize göz atalım :

8-Hitman Sniper:
Hitman Sniper bütün görevleri aynı haritadaki farklı kişileri öldürmek olsa da ara ara oyunu ücretsize çıkartarak öne çıktı . SniperSniper oyunları sevenler vakit geçirmek için oynayabilir

7-March Of Empires :

March of Empires para ödeyenin güçlü olduğu (pay to win) dediğimiz türden bir oyun. Fakat güzel bir klanda samimi bir ortam yakalarsanız oyun sarıyor ve para yatırmadan arkadaş desteğiyle gelişebiliyorsunuz . Strateji oyunlarına yeni başlıyorsanız Muhteşem Osmanlı isimli Türk yapımcı arkadaşlarımıza da destek olabilirsiniz . Onu henüz oynamadığım için yorum yapamayacağım ...


6-Critical Ops :
Critical Ops sürekli güncelleniyor ve Mobile E-Sporda da kendini gösteriyor. En son 10.000$ Ödüllü turnuva düzenlediğini biliyorum . Fakat oyunu ilk çıktığı zaman indirdim bugüne kadar oynadım ama hala fixlenemeyen bug ve hacklerle dolu. En son sıkılıp oyunu bıraktım. Yine de gideri var derim :)

5-Asphalt 8:Airborne :
Her ne kadar eski olursa olsun yarış oyunlarında sırasını kaybetmediği bir gerçek . Bu azimli direniş ve güzel grafikleri onu listemizin 5.sırasına taşıdı ...

4-Grim Soul : Dark Fantasy Survival:
Grafiklerin fena olmamasıyla birlikte survival oyunlarından bir tık farklı görünüyor. Aldığı indirme ve puan da onu 4. sıraya taşıdı.
3-Mobile Legends Bang Bang:
Mobil moba oyunlarında Arena of Valor gibi resmi sponsorlu oyunlar da olsa Mobile Legends Bang Bang moba oyunlarında en fazla indirme ve puan oranına sahip olanı gibi görünüyor. Ama biz yine Türk yapımcılara desteğimizi unutmayıp Osmanlı'nın Onuru Legends Arena'yı da yazalım ;)



2-Garena Free Fire:
PUBG'nin mobil versiyonuna benzese de Resmi oyundan önce çıktı ve hâlâ resmi oyundan yükse indirme-puan oranına sahip. Bu da onu 2.miz yaptı.

1-LONEWOLF +17:
LONEWOLF +17 bana göre androide gelmiş geçmiş en iyi hatta belki de tek hikayeli sniper oyunudur. Grafikleri gerçek insan değil de oyun olarak tasarlanmış olsa da hikaye cidden sonuna kadar sürüklüyor . En az 4-5 kere baştan başlayıp bitirdiğim bu oyun 1.liği hak ediyor bence .

Listemiz burada sonlanıyor arkadaşlar . Dilerseniz siz de yoruma beğendiğiniz oyunları yazarak herkese tavsiye edebilirsiniz . İyi Oyunlar .







15 Temmuz 2018 Pazar

GERÇEKTEN İNTERNETTEN PARA KAZANILIR MI ? KAZANILIYORSA NASIL?

Evet , gerçekten internetten para kazanılır , ama diğer siteler gerçekten size para kazandıracak yolları mı anlatıyor ? Hayır!
Birçoğumuz maddi destek veya zeck için internetten para kazanmak istemiştir . Ama eminim hiçbirinizin isteği genel olarak her sitede yazan anket doldurma vs. Saçma ve 3-5 kuruş kazandıran yollarla vakit kaybetmek değildir . Peki nasıl kazanılır ?
->Öncelikle belirtmeliyim ki ciddi paralar kazanmak ciddi yatırım ve vakit ister! 
Şimdi bu yolları sıralayalım:
1-Freelancer
Freelancer dediğimiz şey ev ofisinin değişik versiyonu sayılabilir. Bunu sağlauyan sitelerde kendiniz , işiniz ve tecrübeniz hakkında bilgi verip işverenlerin size tek seferlik iş vermesini sağlayabilirsiniz . İnternette aratarak bunu sağlayan bir ton siteye ulaşabilirsiniz.
2-E-Ticaret:
E ticarette bilindik online alışveriş sitelerinde mağaza açıp (ücretlidir) kendi satışlarınızı yapabilir ve kolayca ticaretinizi yürütebilirsiniz . Yalnız uyarmalıyım ki ciddi emek , para ve zamana ihtiyacınız olacak. 

3-Yayıncılık
Çeşitli sosyal medya sitelerinde kendi kanalınızı ücretsiz açıp video çekip yükleyebilir ya da canlı yayın yapabilirsiniz. Birçok insan bu kanallarda oyun videosu yükleyerek kimilerinin hayatında göremeyeceği büyüklükte paralar kazanıyor . Tabi birçok insan da onlara özenip kanal açıyor ve istediği şeyin zor olduğunu görünce havlu atıyor. Gerçekten insanları etkileyecek bir anlatım ve sunum beceriniz varsa hemen bunu değerlendirin derim .Ama yok sırf para için birkaç video atarım diyorsanız hiç başlamayın öyle birşey olmayacak :/ . Ayrıca oyunlardaki E-SPOR turnuvalarına da katılıp ciddi gelirler elde edebilirsiniz.

Ben sadece bu üçünü öneriyorum . Çünkü gerçekten güzel para kazanabileceğiniz işler arasında en iyi tercihlerdir. Anket doldurmakmış bilmem neymiş vakit kaybı . 

Anket doldurun diyip kendi referans kodumun linkini burası çok iyi diye sizd tıklatıp paraları cebime atabilirdim. Ama burdaki amaç sizin kazanmanızdı. Umarım işinize yaramıştır. Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler

14 Temmuz 2018 Cumartesi

YENİ İÇERİKLER YOLDA!
TAKİPTE KALIN ...

4 Mart 2018 Pazar

                  Mount & Blade Warband                                                 Ücretsiz       

      



          Diriliş Ertuğrul Müzikleri Paketi


Oyunun bütün müzikleri Diriliş "Ertuğrul" dizisinin müzikleriyle değiştirmek için tek yapmanız gereken aşağıdaki dosyayı indirmek ve resimli anlatımla anlattığımız kurulumu yapmak.
Herhangi bir virüs tehlikesi yoktur gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz arkadaşlar.

Nasıl İndirilir?
Arkadaşlar linke tıklayın 5 saniye sonra sağ üstteki reklamı geç butonuna tıklayın gelen sayfadan klasörü ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
       ⇓⇓⇓TIKLA İNDİR⇓⇓⇓     
Diriliş Ertuğrul Müzikleri Tıkla İndir

Nasıl Kurulur?{Resimli Anlatım}
1-İndirdiğiniz rar dosyasına sağ tıklayıp buraya çıkart seçeneğini tıklayın

2-Çıkan klasörü kopyalayın

3-Oyunun kurlu olduğu klasörü açarak yapıştırın
4-Gelen ilk uyarıya evet diyin
5-İkinciye de tümüne uygula diyip kopyala ve değiştir diyin ve müzikler hazır

Yapamayanlar sorunu yorumda belirtsin yardımcı olayım hepinize iyi oyunlar .
{Alıntı yapacak olanlar sitemizden aldıklarını belirtsin lütfen arkadaşlar emek çalmayalım ;) )